avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Confidentialitate date personale si publicarea listei ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Confidentialitate date personale si publicarea listei cu studenti exmatriculati?

Confor cu legea 677/2001 persoanele fizice beneficiaza de protectia datelor personale.
Sunt student al facultatii de drept care isi desfasoara cursurile in sistem BOLOGNA. acest sistem garanteaza confidentialitatea datelor studentilor. totusi daca cineva nu a promovat un examen din 2 incercari, este exmatriculat si trebuie sa achite o taxa de 200 lei pentru a fi reinamtriculat. lista cu cei exmatriculati este afisata pe internet pe pagina facultatii precum si la avizierul de la secretariat. intrebarea mea este, prin afisarea listei nu se incalca dreptul de confidentialitate al studentului?
Cel mai recent răspuns: C.A. Tamara Lenz , Avocat 12:13, 15 Septembrie 2009
Nu trebuie facut exces de prevederile legii confidentialitatii datelor cu caracter personal, aceasta se refera la date personale, gen CNP, adresa, loc munca etc, nicidecum la afisarea unei liste la avizierul facultatii ar fi chiar abuziv.
Asta stiu, dar eu nu abuzez de legea 677/2001. conform prevederilor din sistemul bologna rezultatele studentului sunt confidentiale, deci si faptul ca este sau nu restantiar. inteleg sa afiseze lista, dar pe masura ce persoanele achita taxa respective, nu ar trebui scos numele lor, pot duce terte persoane in eroare. lasand legea mai sus mentionata deoparte care ar fi solutia, daca este asa ceva?
Nu este abuz si nici drept incalcat. Nu vizeaza aspecte cu caracter confidential. Ar fi un abuz sau un drept incalcat daca ceea ce sesizati dvs. ar fi stipulate in contract ca fiind confidentiale.