avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 206 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Furt calificat
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Furt calificat

Buna seara tuturor. Am sa va impartasesc o problema si anume: am un fost prieten care toata viata i-a placut \" sa se joace de-a furtul calificat \". A facut deja aproape 2 ani de inchisoare si vad ca nu s-a potolit. Specific: maicasa nu era in tara si ce-i drept il mai ajutam si eu cu cate ceva. Fiindu-mi prieten, l-am vizitat de foarte multe ori la penitenciar pentru ca mai nimeni nu-l vizita. Ce-i drept, aveam incredere in el ca si in mine. Eu lucrez ca sofer pe taxi si ma mai ajuta la diferite probleme ale masinii ( de exemplu, il puneam sa aprinda farurile si eu urmaream sa nu fie vreun bec ars, etc. ). Ce-i drept, pana la prima condamnare, mie unul nu mi-a furat nici o scama. Dupa ce s-a liberat, baiatul iar s-a apucat de furt. L-am rugat intr-o zi sa ma ajute ca aveam probleme cu semnalizarea pe spate si el a profitat de ocazie si mi-a furat din torpedoul masinii portofelul cu cca. 200 roni. Am uitat sa spun ca mi-a spus ca nu are treaba si ma poate ajuta ( este disponibil ). Dupa ce am venit din spatele masinii, l-am vazut ca vorbea la telefon ( sau se prefacea ) si de-odata mi-a spus ca trebuie neaparat sa ajunga intr-un loc ( sa poata sa fuga cu portofelul cat mai are timp ) si dus a fost. Nici prin cap nu mi-a trecut ca mi-a furat portofelul. Dupa catva timp cand am vrut sa ma duc sa cumpar tigari am observat ca in torpedo nu mai am portofelul. Il sun. Respinge apelul. De cate ori l-am sunat ori nu a raspuns, ori respingea apelul. L-am intalnit intr-o zi si l-am luat la bataie de l-am zvantat si mi-a spus ca deja mai are un dosar penal tot pentru furt calificat si acolo vrea sa specifice ca eu l-am trimis la furat pentru mine. El profita de ocazie ca la penitenciar l-am vizitat ( deci eram trecut in fisa lui ca fiind ruda