"Arhivarea electronica a carnetelor de munca
S-a realizat prin scanarea carnetelor de munca si validarea acestora in arhiva electronica special constituita la nivelul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale.
Scanarea si validarea a fost inceputa in luna ianuarie 2009 si s-a derulat pe o perioada de 2 ani, respectiv pana la data de 31.12.2010.
Fiecare carnet de munca scanat si validat are aplicat un autocolant cu cod de bare cu cnp-ul posesorului.
Arhiva electronica s-a constituit cu o perioada de retentie a documentelor de 100 de ani."
Buna ziua!
Sunt posesorul unui astfel de carnet de munca, scanat, validat, cu autocolant aplicat dar deplasandu-ma la Casa Judeteana de Pensii si solicitand eliberarea unui certificat de stagiu de cotizare am aflat ca mi se poate elibera un astfel de document dar incepand cu 01.04.2001.
Inainte de acesta data ce au scanat, ce au validat?
De acord, dar acest drept nu ii confera celui ce ocupa un loc de munca in sectorul public sa nu isi faca treaba asa cum se cuvine.
Eu asta am vrut sa spun, daca pe unii i-am deranjat, inseamna ca exista si o urma de adevar in toata povestea referitoare la scanarea si validarea, in zadar ca sa nu zic degeaba, a carnetelor de munca.
Si asa s-a mai derulat un episod din multe altele doar ca sa fie pe hartie, fara a fi fructificat asa cum se cuvine si de fapt nici macar nu este terminat din "lipsa de personal" fireste.
Avea bunicul meu, din partea tatalui, in situatii limita sau deosebite,cateva vorbe:
" Ca la noi la nimeni !'
" La pamant pieptosilor, ca va darama vantul!'
Greseala nu este a celor de la Casa de Pensii ci a celor care au adoptat un astfel de act normativ ... situatie care s-a repetat dupa celebra reevaluare a pensiilor din 2005 ...