avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 253 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Salariu

Buna ziua.
Sunt de profesie inginer si sunt angajatul unei societati din Slatina din anul 2008 luna octombrie. Aceasta societate are peste 2000 de angajati.
In momentul angajarii salariul de incadrare a fost 1400 ron, respectiv salariul net 1080 ron.
Pana in momentul de fata salariul meu a ramas acelasi, nu a crescut absolut deloc desi conform contractului colectiv de munca salariul fiecarui angajat a crescut anual. Am fost de nenumarate ori la departamentul resurse umane sa cer explicatii dar in zadar, din contra eu sunt cel apostrofat, ba mai mult intreband despre cresterile salariale mi s-a spus ca nu am dreptul. De mentionat ca in aceasta societate esti bine vazut, bine platit daca ai "pile, relatii, conexiunui". Consider ca mi s-au incalcat drepturile salariale si imi pot recupera banii numai prin instanta.
In anul 2010 am facut o petitie online pe site-ul Inspectiei Muncii Bucuresti. In aceasta petitie nu mi-am trecut numele si nici numele societatii. Raspunsul ITM Bucuresti a fost sa le trimit numele, respectiv adresa mea.
Recunosc, nu am facut acest lucru fiindu-mi putin teama, respectiv datorita neincrederii in institutiile romanesti.
In acest an in luna februarie am facut din nou o petitie online pe site-ul ITM Bucuresti, de aceasta data trimitandu-le numele, adresa, nr. telefon, respectiv numele societatii unde lucrez. ITM Bucuresti a redirectionat aceasta petitie catre ITM Olt (probabil va intrebati de ce nu am facut aceasta reclamatie de la bun inceput catre ITM Olt. Normal, pentru ca nu am incredere in ei, neincredere justificata).