avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 683 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Ajutor polita RCA!
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Ajutor polita RCA!

Buna numele meu este Marius sunt nou pe site si am venit cu o problema in speranta ca ma veti ajuta.
Sunt proprietarul unui VW Polo, motor 999 cmc si deoarece am varsta de 20 de ani se pare ca sunt nevoit sa platesc o suma colosala de 800 si cv lei/an, respectiv 450 /jumatate de an pt polita de asigurare in conditiile in care ultima data am platit 217 lei.
Aceasta marire/dublare mi se pare absurda. Ce as putea face?
Masina este inmatriculata in tara din 2005 deci presupun ca nu a fost platita taxa de inmatriculare.
O varianta ar fii sa o transcriu pe un membru al familiei, astfel suma platita fiind de 300/an, dar stie cineva cumva daca adresa ramane aceeasi se scapa de acea taxa?
Va rog ajutati-ma cu niste variante sunt student si platesc si facultatea iar polita asta imi da batai de cap deja!
Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ContSters174925 , utilizator 13:57, 22 Martie 2013
taxa rca se calculeaza in functie de cnp-ul prorietarului si de capacitatea cilindrica. Cu cat proprietarul esta mai tanar, cu atat prima de asigurare este mai mare.
Atentie: Chiar daca faceti transcrierea pe o persoana mai in varsta, asiguratorii obisnuiesc sa aiba in formularul de cerere, o intrebare privind "daca autovehiculul este condus si de alta persoana si daca da, ce varsta are!!
Fiecare asigurator, periodic, isi actualizeaza tarifele RCA. Intr-adevar, sunt situatii in care la reinoirea politelor se poate plati un pret dublu, varsta si vechimea permisului de conducere influenteaza cel mai mult pretul. Adresa poate fi aceeasi, nu influenteaza pretul politei. Exista posibilitatea sa treceti masina in proprietatea unuia dintre parinti, eventual bunici (pentru pensionari pretul scade foarte mult).

~ final discuție ~