avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Legislaţie europeană, CEDO, UE, ... Egiptean cerere azil politic - formalitati, drepturi, ...
Discuție deschisă în Legislaţie europeană, CEDO, UE, proceduri europene

Egiptean cerere azil politic - formalitati, drepturi, cetatenie romana

Sunt un student la doctorat din Egipt.
Dupa cum stiti acolo este un mic razboi.
Doresc sa stiu urmatoarele intrebari:
1 Ce sanse am daca aplic pentru un azil politic , ca familia mea sa sufere deoarece informatia ca as cere aici azil politic sunt sigur ca ar afecta situatia familiei mele?
2 Daca prin acest azil ppolitic primesc dreptul de a fi scolarizat pe gratis ( din partea statului Roman ) deoarece eu platesc circa 4000 euro/an in prezent
3 ce drepturi primesc si cat de repede ajung la cetatenia romana?
4 daca aveti sugestii va rog sa-mi dati de stire..
Cu respect , va multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 23:51, 27 Martie 2013