avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 434 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizaþie pentru creºterea celui de al doilea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizaþie pentru creºterea celui de al doilea copil - mamã elevã

Buna , sunt eleva si beneficiez de indemnizatie 600+200 iar acum sunt la a doua sarcina si urmeaza sa nasc cu 2 luni inainte sa treaca cei 2 ani de la prima sarcina , o sa mai primesc tot aceiasi indemnizatie pentru al doilea ? iar la primul banuiesc ca voi primii 200 de la stat in continuare ? daca sotul meu lucreaza si are mai mult de 1 an e posibil sa i-a concediu de crestere a copilului fara sa fiu eu nevoita sa renunt la al meu ?
va multumesc anticipat !!!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 14:25, 13 Aprilie 2013
1. Imediat ce se termina CCC1 veti intra in CCC2 si veti primi aceeasi indemnizatie de 600 lei lunar.

2.- Pe perioada de cand se naste al doilea copil si pana se termina CCC1 veti primi in plus inca 600 lei lunar.
- Pentru aceasta mergeti la Primarie (cu o copie dupa certificatul de nastere a celui de al doilea copil) si solicitati acesti bani precum sa si completati cererea pentru indemnizatia pentru CCC2.

3. Alocatia de stat pentru copii ramane aceeasi pentru fiecare copil, indiferentb de situatia in care va aflati (200 lei lunar pana implineste 2 ani si apoi 42 lei lunar pana la 18 ani).

4. - Daca sotul indeplineste conditia de a beneficia de indemnizatie pentru CCC trebuie sa intre si el in CCC2 cel putin o luna (daca nu intra atunci se micsoreaza CCC2 al dvs. cu o luna de zile).
- Nu puteti beneficia amandoi, in acelasi timp, unul de CCC1 iar celalalt de CCC2.