elga50 a scris:
Orice suma restanta, indiferent din ce categorie face parte, trebuie pusa pe lista, fie adunate toate intr-o singura rubrica "restante", fie, daca este loc pe foaie in rubrici separate "restante cote", "restante penalizari", "restante FR", "restante fond rep." s.a.m.d.
Lista de intretinere este o factura colectiva, fiecare apartament cu randul lui din lista si acolo trebuie puse toate cheltuielile, toate cotele si toate restantele care sunt de plata, spre stiinta locatarului.
Amanuntirea lor se poate face sau nu, in scris pe lista sau intr-o lista separata, oricum in contabilitatea asociatiei trebuie sa fie defalcate si oricine poate fi informat din ce se compune o anumita suma, orice suma.
buna ziua
multumesc pentru raspuns, dar parca trebuie sa mai adaug ceva.
penalizarea apare in lista... problema este ca nu este inclusa in restanta in urmatoarea luna sau in totalul de plata, e o chestie destul de simpla , nici macar de contabilitate.
totusi nu vrea sa inteleaga , ce pot sa fac?