avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 712 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... contract de munca terminat inainte de incheierea ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

contract de munca terminat inainte de incheierea postnatalului

Buna ziua!

eu sunt profesor suplinitor la 2 scoli de 3 ani. De fiecare data contractul meu de munca a fost pe perioada determinata de munca (1 an) si innoit in fiecare an.

Acum voi naste pe la sfarsitul lunii Iulie - inceputul lunii august 2013...si as avea 2 intrebari:

1. Daca am predat la 2 scoli si salariul este format dintr-o parte de la scoala unde am 12 ore si o alta parte la scoala unde am 6 ore / sapt. , va trebui sa duc acea cerere tip unde angajatorii sunt nevoiti sa imi treaca veniturile din ultimile 12 luni la ambele scoli? ...astfel incat sa imi poata calcula acel procent de 85 % din venitul meu cumulat - si care practic imi alcatuieste salariul?

2. Daca acel concediu postnatal se prelungeste peste data de incheiere a contractului determinat de munca, influenteaza cu ceva dreptul la a beneficia de indemnizatia de crestere a copilului pt 2 ani?

Din cate am citit pe forum pt a primi indemnizatia treb sa fi realizat venituri in ultimile 12 luni dinaintea nasterii copilului...dar ....as vrea sa imi confirmati daca are vreo importanta ca acel concediu postnatal se prelungeste mai mult decat ar fi contractul meu de munca....

multumesc f mult!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:49, 18 Aprilie 2013
1. - Pentru a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil trebuie ca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) sa aveti venituri din salarii, din activitati independente sau agricole sau perioade asimilate: concedii medicale, concediu de maternitate etc.
- Asadar indemnizatia pentru orice fel de concediu medical este asimilata salariilor.