avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1713 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Obligatiile magazinelor online de a onora comenzile
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Obligatiile magazinelor online de a onora comenzile

Buna seara,

In urma cu cateva ore am plasat o comanda pe site-ul unui retailer de IT. Pretul care l-am platit este foarte mic ceea ce ma face sa cred ca ori a fost o strategie de marketing ori o eroare rusinoasa din partea lor. Mentionez ca in trecut acest site a mai avut astfel de evenimente in care comenzile nu au fost onorate.

In momentul acesta ma astept sa primesc un telefon de la dansii in care imi vor da un motiv la intamplare pentru care comanda nu va putea fi onorata.

Intrebarea mea este ce pot face sa ma asigur ca imi vor onora comanda avand in vedere ca eu le-am platit suma afisata, banii mi-au fost blocati, am primit confirmarea comenzii. Nu sunt interesat de returnarea banilor si as vrea sa va cer ajutorul ca sa pot primii produsele pentru care am platit. As mai adauga ca am facut print-screen-uri care dovedesc ca produsul intradevar era acela si aparea ca fiind in stoc.

Astept comentariile Dumneavoastra!

Va multumesc foarte mult!
Ultima modificare: Luni, 6 Mai 2013
TudorS24, utilizator
Cel mai recent răspuns: elga50 , moderator 15:31, 7 Mai 2013
Aveti aici intreaga situatie.
[ link extern ]

Sunt destuli de multi in aceasta situatie. Credeti ca se poate face ceva avand in vedere numarul mare de plangeri?
Imi pare rau, dar nu stiu daca ati mai cumparat produse la asa o diferenta de pret.
Asemenea plocoane nu sunt credibile. Puteati plati la primirea coletului daca ar fi fost adevarat, de ce ati platit online?
In mod sigur nu veti primi tv-ul. Si am mari indoieli si in privinta reducerilor viitoare.

Dupa parerea mea e o "teapa" si n-as crede ca nevinovata...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Anulare comanda online slro slro Am comandat in data de 06.11.2011 de pe un magazin online 3 laptop-uri. Motivul pentru care am comandat este unul simplu, am comandat la un pret, iar ei spre ... (vezi toată discuția)
Comanda online, factura generata si primita, ei refuza sa livreze produsele din cauza laviniagabriela laviniagabriela As avea si eu nevoie de un sfat. Am comendat online doua produse(accesorii telefon)- o husa si o folie de protectie. Pretul produselor, conform informatiilor ... (vezi toată discuția)
Obligatie de livrare comanda online telekom ro raduv raduv Buna ziua, va scriu in speranta ca ma puteti ajuta cu un sfat catre ce organ, in ce ordine, pe ce canal si cu ce documente insotitoare sa ma adresez pentru ... (vezi toată discuția)