avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 525 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Ce se intampla daca lipsesc de la cursuri?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Ce se intampla daca lipsesc de la cursuri?

Buna ziua, sunt studenta in anul 2 la drept si am primit o oferta de job in strainatate pe timpul vacantei, insa ar trebui sa lipsesc si prima luna din anul universitar urmator (anul3). As dori sa stiu daca este vreo problema daca lipsesc, sau daca am acte de semnat la inceputul acelui an. Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Cristinasv , utilizator 08:41, 24 Mai 2013
1) facultatea, eee facultativă cu exceptia vreunei mentiuni speciale în Statutul Studentilor respectivului an ori, în Carta Universităţii sau în cuprinsul viitorului contract de scolarizare ;
2) la începutul fiecărui an, aţi putea avea de încheiat Contractul de scolarizare pentru acel an (potrivit statutului) : acest impediment, se poate rezolva prin acordarea unei Procuri speciale de la notar unei persoane de încredere ;
3) ar mai fi o "problemuţă" : dacă doriti a ajunge cu adevărat un profesionist în domeniu, ar "cam trebui" să acordaţi mai multă atentie acestei facultăţi (e problema dvs., desigur, se poate face orice pt. o fiinţă cu un IQ mai ridicat dar anul 3, este un an hotărâtor unei viitoare cariere juridice)
Multumesc pentru informatii!!!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Student cu taxa sau fara taxa Nelica Nelica As dori sa ma ajute cineva sa lamuresc o problema. LEGE nr. 441 din 18 iulie 2001 stabileste:\"Art. 1. - Institutiile de invatamant superior de stat sunt ... (vezi toată discuția)
Hg 966/29.09.2011, anexele 1-5, publicate in mo 697/01.10.2011, Meea1980 Meea1980 Buna ziua, Sunt studenta la controversata facultate Spiru Haret , anul 4 .Anul acesta am avut neplacuta surpriza de a afla ca taxa la facultate s-a dublat iar ... (vezi toată discuția)