avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1690 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme cu furnizorul de servicii cablu si internet
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme cu furnizorul de servicii cablu si internet

In luna martie a acestui an am fost contactat de catre un reprezentant al unei firme care mi-a propus o oferta de furnizare a serviciilor de cablu si internet.
Dupa cateva discutii am acceptat oferta acestuia, telefonic, in conditiile in care imi oferea 3 luni de seriviciu gratuit. In urma acordului telefonic s-a prezentat in locatie un reprezentant care a instalat serviciile.
Au fost cateva neconcordante mici, fata de conversatia cu reprezentantul vanzari dar am trecut cu vederea.
Dupa cateva saptamani am primit o factura in valoare de 53 de lei si am contactat imediat furnizorul. Mi s-a spus ca este o eroare si ca au vazut ca exista o promotie; factura urma a fi anulata si mi s-a promis ca se va emite una noua incepand cu luna iunie. Dupa inca doua saptamani am primit un SMS care ameninta cu sistarea serviciului cu neplata si am contactat din nou furnizorul si am primit asigurari ca este o eroare care va fi remediata. Intre timp a sosit o alta factura in valoare de 30 de lei si astazi serviciul mi s-a sistat pentru neplata. Am contactat din nou furnizorul si dupa ce am discutat cu trei persoane, ultima mi-a explicat ca este vorba de o chirie la aparate care nu reintra in oferta respectiva, conform contractui.
Mentionez ca nu am semnat nici un contract si ca am fost deacord telefonic dupa ce am fost asigurat ca in primele trei luni nu o sa platesc nimic. Acum dupa sistarea serviciului reprezentanta companiei imi propunea sa imi trimita o copie ai unui contract pe care ar trebui sa il respect in conditiile in care nu l-am vazut niciodata si nu aveam cum sa fiu deacord cu eventuali termeni si conditii specificate in cadrul acestuia.
Consider ca sunt victima unui abuz si ca nu am vreo obligatie contractuala fata de ei atata timp cat nu am vazut vreodata un contract sau acord scris.
Am dat acordul verbal pentru instalare dar in anumite conditii care nu au fost respectate.
Multumesc anticipat pentru raspuns si va doresc o zi buna!!

Cel mai recent răspuns: realmaco2001 , utilizator 10:03, 24 Mai 2013
Eu nu va inteleg... De ce nu doriti sa cereti mai intai sa va arate contractul pe care zic ca l-ati incheiat? Poate ca este o nelamurire... si rezolvati mai repede asa problema..
astept sa mi se trimita contractul, au spus ca o sa trimita in 48 de ore si or sa verifice si inregistrarea telefonica dar de 2 zile nu am primit nici un semn
Faceti cerere in scris, ca sa puteti dovedi acest lucru la nevoie.
am primit raspuns astazi. am fost sunat de catre departamentul contracte si mi-au spus ca nu o sa trimita o copie a contractului pentru ca NU EXISTA un contract. am cerut stergerea debitului si incheierea raportului si au zis ca revin cu telefon.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Probleme de reziliere contract vodafone Champ Champ Buna, Povestea: Sunt client fidel Vodafone(Conex) din 2003, de asemenea si sotia mea are abonament Vodafone. In 22 mai anul curent am primit telefon de ... (vezi toată discuția)
In situatia de a plati servicii de care nu am beneficiat plaura plaura Eram clientul unei companii care presteaza servicii de telefonie si internet.De mai bine de 13 ani,aveam contract doar pt serviciul de telefonie, de vreo 8 ani ... (vezi toată discuția)