Buna seara! Am o nelamurire cu privire la serviciul de evidenta populatiei nou infiintat in cadrul unei primarii, momentan suntem doua persoane prinse la evidenta.
Ce anume trebuie sa indeplineasca una dintre persoane pentru a fi numita Sef Serviciu? una dintre persoane fiind incadrata pe post prin concurs(avand functia Inspector debutant, fara vechime ca functionar public, cu studii superioare), iar cealalta prin transfer (functia de Inspector Asistent , cu vechime de cca 3 ani ca functionar public, studii superioare + masterat in Baze de Date)
Serviciile de evidenta a persoanelor sunt denumite generic servicii conform legii de infiintare. Ca sa puteti fi numit sef, serviciul trebuie sa fie compus din minim sapte functii de executie.
Si chiar daca o sa fim 4 persoane, nu trebuie sa existe si un sef serviciu? Oricum acel post de sef serviciu se pare ca va fi ocupat de un pensionar, care va veni prin contract de colaborare si desi nu are drept de a intra in baza de date va fi pus sef serviciU(tipic romanesc)
Ca sa vina ca sef trebuie sa dea concurs. Pe ce post da concurs daca sunteti doar 2 persoane iar posturile vacante se desfiinteaza?Ca sef de birou trebuie ca serviciul sa cuprinda 5 persoane, 4 de executie+seful de birou.
Daca veti fii 4 persoane persoana care cica sa va indrume nu poate fii decat numita prin dispozitie cu atributii de sef, dar neretribuita. Si ca sa faci munca patriotica sa raspunzi pentru toti chiar nu se merita, mai ales daca esti un om responsabil.