avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Abuz profesor facultate
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Abuz profesor facultate

sunt student anul 3 fr drept la facultatea x in cluj am sustinut sesiunea de vara cu succes in afara unui examen unde s_au intamplat urmatoarele>am predat lucrarea scrisa pe catedra am semnat si m_am intors sa imi iau lucrurile de langa banca unde am stat si in timp ce ieseam din examen domnul profesor mi_a luat pur si simplu cartea din mana ,dupa care am iesit din sala.La afisarea rezultatelor aflu cu stupoare ca am primit nota 1 deoarece am fost gasit cu cartea in banca,fapt consemnat pe lucrarea mea sub semnatura de domnul profesor,Am facut contestatie si comisia a constatat ca nu s_a comis nici o frauda si anuleaza inscrisul domnului profesor de pe lucrarea mea si imi modifica nota .Vreau sa stiu incadrarea fatei domnului profesor sau ceva pareri despre ce s_a intamplat pt ce eu nu vreau sa o las asa.
VA ROG UN RASPUNS !!!!!NU CRED CA NU STITI CA EXISTA ASFEL DE PROFESORI DIN CAUZA CARORA NU POTI SA ITI FINALIZEZI STUDIILE!
Ultima modificare: Duminică, 14 Iulie 2013
ady76, utilizator
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 14:00, 10 Noiembrie 2013
Daca comisia a constatat ca nu s-a comis nici o frauda si a anulat inscrisul profesorului,modificand si nota,nu inteleg de ce te mai preocupi sa ii cauti nod in papura acestui profesor !
Din comisie cine a facut parte? A facut si decanul facultatii sau rectorul universitatii? Acestia sunt in masura sa-l avertizeze,sanctioneze pe acest profesor.
Apoi deci ai terminat anul 3,va trebui sa intri in anul 4,si te va tine minte acest profesor,iti va ingreuna situatia la cursuri. Poate ai sansa sa scapi,sa nu ai cursuri cu el sin in anul urmator.