1-Pentru clarificarea problemelor ridicate,mai ales daca intentionati infiintarea unei asociatii de proprietari noi,este imperios necesar sa cunoasteti normele care guverneaza infiintarea,
organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari,L nr 230/2007 actualizata si HG nr 1588/2007
2-Administaretorul de imobil persoana fizica poate sa exercite responsabilitatile functiei,
numai in temeiul atestatului emis de autoritatea publica locala
3-Administratorul de imobil este legal prevazut sa detina raport juridic de munca incheiat cu entitatea juridica asociatia de proprietari
L nr 230/2007 CAP. V
Administrarea în asociaţia de proprietari
ART. 35
(1) Pentru activitatea de administrare care include activităţi de administrare
tehnică, de contabilitate şi casierie, asociaţia de proprietari poate angaja fie
persoane fizice atestate pentru funcţia de administrator de imobile, fie poate încheia
contract de administrare cu persoane juridice specializate şi autorizate, care au ca
obiect de activitate numai domeniul asociaţiilor de proprietari ori care au ca
activitate principală administrarea imobilelor pe bază de tarife sau contract.
Administratorilor de imobile li se aplică în mod corespunzător prevederile art. 21 alin.
(2) şi ale art. 22.
(2) Persoanele fizice pot fi angajate prin încheierea unui contract individual de
muncă, conform celor stabilite prin negociere directă.
4-Presedintele asociatiei de locatari/proprietari poate decide daca accepta sau nu sa fie retribuit
In situatia in care acesta intelege sa exercite responsabilitatile fara a fi retribuit,acest aspect urmeaza sa fie consemnat in contractul de mandat