avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1346 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Firma administrare imobile
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Firma administrare imobile

Buna ziua,
Doresc sa deschid o firma (SRL) care sa aiba ca principal obiect de activitate cod 6832. Imi trebuie neaparat sa am cursul de administrator, sau pot sa functionez fara. Sau trebuie sa am angajata o persoana care sa aiba cursul respectiv. Si mai am o nelamurire privitoare la declaratiile ce trebuiesc depuse de asociatie in cazul in care asociatia de proprietari incheie un contract de prestari servicii de administratie cu o astfel de firma mai are obligatia depunerii in calitate de pers. juridica a declaratiei 112 ( in mod normal stiu ca nu ca nu mai are angajati), dar declaratia 100 ( pentru venituri din chirie spatii ex.chirie aferenta spatiului de amplasare antena firma de telefonie mobila) sau aceste declaratii vor fi depuse de firma de administratie cu care incheie contract ?
Va multumesc anticipat pentru lamuriri.
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 13:36, 14 Septembrie 2013
Atestatul se elibereaza de catre primarie.
Atat.
@doriodann, nu este nevoie sa detii un atestat sau calificare, in domeniu, recunoscuta de minister pentru infiintarea unei firme de administrare imobile.
Este obligatoriu sa ai angajati pregatiti in domeniul de administrare imobile.
Va intrb deoarece la infintarea unui PF cu activitate de administrare imobile la noi in oras reprezentantul Camerei de comert declara ca este suficienta diploma de bacalaureat fara calificare sau atestare cea ce este ilegal. Lege 230 pevede ca administratorul atrebuie atestat.
Daca reprezentantul Camerei de comert declara ca poate face si drege este treaba lui.
Dar Camera de comert nu are nici in clin si nici in maneca cu functionarea asociatiilor de proprietari, cu atestarea administratorilor, cu infiintarea persoanelor juridice, a persoanelor fizice autorizate...
Pentru infiintarea unor forme de acest fel se apeleaza la Registrul comertului si la Primarie, nu la Camera de comert.
Camera de comert poate organiza cursuri de calificare in vederea atestarii si sigur ca acolo se pot prezenta cei care au o diploma de bacalaureat, aliniindu-ne si noi la reglementarile europene.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Asociatii de propietari - angajari romica_mi romica_mi Care sunt formele de angajare ale personalului din asociatie si ce contributii sociale revin fiecaruia atat asiguratului cat si angajatorului daca: - ... (vezi toată discuția)
Infiintare firma administrare imobile iapost iapost Buna ziua, as dori sa infiintez o firma de administrare imobile. Conform Legii 230/2007, Art. 35. - (1) Pentru activitatea de administrare care include ... (vezi toată discuția)
Nelamuriri despre angajatii unei asociatii de proprietari lorelena1306 lorelena1306 Urmeaza sa fiu administrator cu Contract Individual de Munca al unei asociatii de proprietari. Sunt inregistrata in Revisal, ANAF. 1.Ce formulare trebuie ... (vezi toată discuția)