avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 616 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Legislatie intocmire procedura operationala privind ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Legislatie intocmire procedura operationala privind emiterea adeverintelor de atestare a calitatii de salariat

Buna ziua,

Sunt consilier incepator pe partea de resurse umane in cadrul unei institutii publice si trebuie sa intocmesc procedura operationala privind emiterea adeverintelor de atestare a calitatii de salariat pentru personalul contractual din cadrul institutiei. Apelez la d-voastra cu rugamintea de a ma ajuta cu documentele de referinta/legislatie/norme..etc.. la care sa fac referinta in intocmirea procedurii operationale.

In asteptarea unui raspuns,

Va multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: ACManuela86 , utilizator 16:26, 25 Septembrie 2013
In general, procedurile operationale sunt reglementate la nivel de fiecare angajator.
multumesc pt raspuns, dar in procedura trebuie stipulata documentatia pe baza careia eu am intocmit aceasta procedura operationala, documente la care sa fac referire, altele decat regulamentul de organizare, regulamentul intern al institutiei.
Procedura reglemnteaza modul iin care se efectueaza eliberarea unei adeverinte unui salariat - de la data depunerii cererii si pana la eliberarea acesteia.
multumesc, stiu ce anume presupune o procedura.. nu asta e ceea ce v-am intrebat.
Cred ca v-am raspuns ca nu exista text de act normativ care sa prevada asa ceva.

La nivel de angajator se poate elabora o astfel de procedura. In linii mari:
- angajatul depune o cerere in scris la registratura unde primeste un numar de inregistrare

- dep. HR primeste cererea si o solutioneaza intr-un anumit termen . Vedeti si HGnr.500/2011, art.8 alin.3.

- dupa intocmirea adeverintei , aceasta se va comunica salariatului.

Alte discuții în legătură