tocmai am aflat si eu ca atunci cand se fac achizitii pe firma e obligatoriu sa se plateasca cash sau cu cardul firmei si nicidecum cu cardul personal.
eu am predat deja o situatie la anaf cu o serie de facturi realizate in acest mod (cu cardul personal). de exemplu bonuri de benzina cu CUIul firmei pe ele si achitate cu cardul personal si altele.
intrebarea mea este daca poate fi cumva motivata sau rezolvata aceasta situatie, gen prin decont sau nu mai conteaza in acest moment si nu se mai poate face nimic? daca se descopera ce implica acest lucru?
Nu este un capat de tara. Puteti intocmi decont de cheltuieli, la care atasati bonurile respective si pentru care intocmiti dispozitie de plata pentru sumele platite.
In cazul in care vreti sa deduceti in proportie de 100% cheltuiala si tva aferenta, va trebui sa intocmiti foi de parcurs. In caz contrar deduceti numai 50%.
Tva la incasare
danutza2013
Buna ziua.
Am urmatoarea problema legata de intocmirea declaratiei 300 la o societate platitoare de tva la incasare: in luna ianuarie 2013 avem mai multe ... (vezi toată discuția)