avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 590 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... Avantaj la pensionare
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

Avantaj la pensionare

Sunt pensionata medical,gradul 3.Ieri am avut comisie de reverificare la un an si am fost redirectionata la un alt cabinet decat cel de anul trecut!Am intalnit un medic deosebit care m-a indrumat spre Comisia de handicap ,sugerandu-mi ca asi putea avea oarece avantaje sa spun,in a iesi mai repede la pensia de drept,fiind bolnava inainte de a ma angaja,lucrand 30 de ani cu acest diagnostic,neavand nici o zi de concediu medical!(am diabet insipid central de la 9 ani) Ma poate ajuta cineva cu un sfat?
Cel mai recent răspuns: Carp Mircea , utilizator 20:08, 25 Septembrie 2014
Din cele doua decizii rezulta ca:
Ati lucrat 1 an si 9 zile cu 4 ore/zi.
D-voastra spuneti ca ati lucrat 2 ani cu 4 ore/zi.
Exista o diferenta de 1 an 10 luni si 21 de zile.
Care este adevarul ?
Ati beneficiat de pensie de invaliditate(stagiu asimilat)3 ani 7 luni si 20 de zile.
Din 19/10/2009 pana in 12/09/2014 sunt 4 ani 10 luni si 23 de zile.
Exista o diferenta de 1 an 3 luni si 3 zile.
Care este adevarul ?
Clarificati cu casa locala aceste lucruri.

Tinand cont de ultimele date si elemente postate un calcul aproximativ spune:
In cei 3 ani 7 luni si 20 de zile de pensie de invaliditate + 1 an si 9 zile 4 ore pe zi la salariul minim pe economie ati acumulat 1,2 puncte.
1,2:31,75=0,03780
0,80021+0,037800,83801
0,83801x790,7=663 lei pensie
663-633=30 de lei cresterea
Precizare:
Aceasta este aproximarea mea si nu poate fi folosita drept proba.
Aproximarea are un grad de reusita de peste 98%.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură