avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 889 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administrator cu atestatul expirat
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administrator cu atestatul expirat



In cazul in care administratorul are scoala si atestat din anul 2004 , valabil 3 sau 4 ani, deci valabilitatea este expirata , ii este necesara aprobarea adunarii generale pentru a fi mentinut in functie chiar in cazul in care a demarat actiunea de a intra in legalitate prin inceperea unui acum al unui curs de atestare sau faptul ca este in curs de a intra in legalitate este sufiicient pentru a nu se mai considera motiv de demitere?
Cel mai recent răspuns: Adam Grecu , utilizator 08:52, 15 Noiembrie 2013
Si pe la noi se „vantura” un fel de regulament emis de C.Local, aflat deocamdata intr-o faza de „discutii” in care atestatul obtinut in conditiile legii, va avea o perioada de valabilitate limitata putand fi reinoit, asa cum zice @thran ca se practica la Bucuresti.
Ma rog, este ceva adevar in toata aceasta discutie, dar nu trebuie sa generalizam. Legislatia amintita spune clar la art. 58 (3) care este valabilitatea si la art. 58(4) cine si de ce poate sa-l retraga. si daca autoritatea are motive intemeiate, il retrage.
Asa ca putem noi face cate cursuri de evaluare a competentilor dorim, daca o „dai in bara” in activitatea de administrare, ramai fara document... Am auzit de cateva cazuri in urbea noastra. Unui administrator, dupa ce i-a fost retras atestatul, acesta s-a adresat justitiei, cred ca in contencios administrativ, dar nu stiu daca demersul acestuia a avut rezultatul scontat.
Deci, doamna Marioara, daca omul dvs. are cursul de administrator (are certificat de abs. unui curs de administaror de imobile ), probabil ca va trebui sa se prezinte la C. Local pentru prelungirea atestatului - daca la dvs. se practica aceasta metoda stabilita prin vreun regulament sau chiar HCL.
Sa nu confundati certificatul de absolvire a unui curs de administrator cu atestatul, desi amandoua documentele s-au obtinut in baza unor examinari. Comitetul executiv de la as. dvs. poate sa-l mentina in functie fara probleme daca este competent si mai ales in conditiile in care omul si-a manifestat intentia de a intra in legalitate cu acest atestat buclucas. Vreau sa va spun ca sunt sute de administratori care practica meseria fara a avea acest atestat (vorba cuiva de pe forum: dvs. doriti un administrator competent, fara atestat sau unul cu atestat, dar vai de mama lui?) - insa s-a mai strans cureaua, in sensul ca se pot aplica amenzi celor care angajeaza administratori fara atestat valabil.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Atestat administrator imobile mihaela nedelea mihaela nedelea Am obitnut atestatul de administrator imobile in anul 2004 in baza HG 400/2003, aflata in vigoare la momentul respectiv, in atestat fiind specificat faptul ... (vezi toată discuția)
Atestat administrator de imobile cornelusha cornelusha Buna ziua, este adevarat ca daca ai domiciliul/resedinta in sectorul 1, nu ai voie sa dai examen la primaria altui sector ? Sau nu iti recunosc diploma cei de ... (vezi toată discuția)
Atestatul de administrator condominii alindobre alindobre Conform legii 196/2018, pentru a putea desfasura activitatea de administrare, este necesar ca persoana in cauza sa obtina un atestat de administrator ... (vezi toată discuția)