florina_postelnicu a scris:
Nu ne putem apuca de treaba pentru ca nu avem cotele partii indivize pentru a calcula intretinerea fiecarui apartament, cu furnizorii am vb si gasim facturile.
Gasiti poate pe vrreun perete, la un afisier o lista de plata de luna trecuta sau mai veche si pe aceea gasiti suprafetele utile ale fiecarui apartament sau cotele indivize, in functie de cum s-a lucrat pana acum.
A venit administratorul firmei de contabilitate si au vrut sa semnam opisula 50 de dosare(luni) pe 4 ani fara verificare,spunandu-ne ca faceti verficarea ulterior,ca nu au timp.Au plecat si nu au mai vrut sa ne dea actele.
Trebuia sa luati actele si verificati dupa aceea. Au fost cazuri cand administratorul a plecat in strainatate sau a disparut pe lumea cealalta iar cei din asociatie nu au avut cu cine discuta. Daca au gasit documentele, mai multe, mai putine.. au reluat, au refacut...
avem doar cheile de peste tot si stampila...Contract de munca pentru administrator cum facem?
Intocmiti CIM, semnati-l stampilati-l...
Accesati adresa asociatiei pe site-ul ANAF si gasiti datele asociatiei. La furnizori, pe facturi aveti iar datele asociatiei. Pentru banca aveti stampila si mergeti cu procesul verbal al adunarii generale sa aratati ca ati schimbat conducerea asociatiei, depuneti alte semnaturi...