avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 622 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema service laptop
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema service laptop

Buna ziua,
Acum cateva luni am cumparat un laptop care s-a stricat. Fiind in garantie, l-am lasat la firma de la care l-am cumparat pentru a fi trimis la service. In cutie am lasat laptopul in care era introdusa bateria si cablul de alimentare. S-a intors laptopul din service si din cutie lipseste bateria. Cei de la firma sustin ca nu am lasat bateria la ei. Din pacate, pe procesul verbal este trecut la accesorii doar cablul de alimentare, insa bateria era montata in laptop si nu mi-am dat seama ca trebuia trecuta si aceea. Cum sa procedez? Sa iau laptopul de la firma, chiar daca lipseste bateria? Cui trebuie sa ma adresez pentru a-mi recupera bateria laptopului? Unde sa fac plangere? Va multumesc. O zi buna.
Cel mai recent răspuns: DlGoe , utilizator 18:52, 6 Decembrie 2013
Fisa de introducere in service trebuia completata de reprezentantul firmei si nu de catre client. In acea fisa se inscriu accesoriile, defectul reclamat, starea echipamentului (zgaraiat, spart, etc.).
Faceti o reclamatie la firma care a primit echipamentul in care sa precizati ca laptopul a fost predat cu acumulatorul montat.
Multumesc pt raspuns. Fisa de care vorbiti are si semnatura mea, din pacate. Atunci cand am predat laptopul era black friday, nebunie totala in magazin. Ce sa fac? Sa iau laptopul de la ei? Daca il iau, nu inseamna ca sunt de acord cu lipsa acumulatorului?
Era obligatia celui care a intocmit fisa sa consemneze si prezenta sau lipsa acumulatorului.
In plus era obligat sa inscrie si seria acestuia ptr a nu se face magarii prin schimbarea acestuia cu alt acumulator.
Parerea me este sa mergeti si sa faceti "scandal", sa va mentineti punctul de vedere ca ati predat laptopul impreuna cu acumulatorul, sa ii intrebati care este procedura de primire in service a echipamentelor si cum trebuie completata fisa de service, ce accesorii trebuie mentionate (acumulatorul, a cablului de alimentare, cd-uri de instalare, etc.).
Si cel mai important lucru, cand ati predat laptopul nu s-a facut o constatare, pornit/oprit, fara cablu de alimentare? Lipsa acumulatorului o sesiseaza oricine!
Ultima modificare: Marți, 3 Decembrie 2013
cyan, moderator
Nu stiu la ce magazin/service ati fost, dar in cazul meu nu au preluat la magazin, decat CU BATERIE ! Trebuia sa ma intorc dupa el... si astfel mai pierdeam o zi :(
Parerea mea este ca vor sa va ,,faca" de acumulator ! Daca v-ati duce autoturismul la service si dupa reparatie ati constata ca nu are acumulator/roti, i-ar crede cineva ca ati dus masina fara acumulator/roti?! Adica sunt niste accesorii fara de care nu se concepe functionarea, ele nici nu se trec separat. In urma cu ani am cumparat un laptop din Anglia. Cand mi s-a spus pretul, am intrebat daca este inclus si softul. Vanzatorul, mirat, mi-a zis ,,normal", altfel ce sa faceti cu el ?!
Ultima modificare: Vineri, 6 Decembrie 2013
DlGoe, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Furt din colet expediat prin fancourier elisg elisg Buna ziua, Problema este referitoare la un Laptop furat dintr-un colet expediat din Romania in Germania prin firma Fancourier. Datele sunt ... (vezi toată discuția)
Garantie laptop ramynela ramynela Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model ... (vezi toată discuția)
Returnare acumulator auto florin60 florin60 Acum trei zile am fost la un magazin de piese auto ,pentru a cumpara un acumulator auto .Am spus vinzatorului caracteristicile masinii mele (1.9 tdi ,131cp ... (vezi toată discuția)