avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 587 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general sold de casa
Discuție deschisă în Contabilitate în general

sold de casa

Buna ziua!

Am si eu o problema. Lucrez ca si contabila la o firma. Seful lunar retrage din banca in numerar sume cuprinse intre 40.000 si 60.000 RON, pe care ii cheltuie in interes personal bineinteles fara sa ii justifice in vreun fel. Problema este ce sa fac cu acesti bani? Pe ce cont ar fi mai bine sa ii inregistrez, pentru ca de la o luna la alta se aduna sume tot mai mari. Momentan ii inregistrez pe 5311 ca depunere de numerar, dar dupa cateva luni am un sold la casa, :O care nu il pot justifica in caz de control. Cum sa procedez? pentru ca e clar ca patronul nu va renunta sa retraga bani, banii lui. Contabila de dinainte facea la fel si micsora soldul de casa prin formula 542=5311, fara nici un document, facea operatia asta de vreo 10 ori intr-o luna. ( deci scadea din casa cam 50.000 RON pe luna).

Ce ma sfatuiti?
Cel mai recent răspuns: Smart Contab Expert S.R.L. , Contabil 13:41, 9 Aprilie 2009
inregistrati documentele asa cum va sunt puse la dispozitie, nu operati articole contabile care nu au suport in vreun document justificativ
preveniti-l pe administrator ca utilizarea creditului societatii in scopuri personale ii poate atrage raspunderea penala