Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, am primit de la judecatorie o comunicare in calitate de parat. Adresa a fost trimisa de catre Asociatia de Proprietari - ca reclamant, iar Obiectul dosarului este: cerere de valoare redusa.
Mi se dau 30 de zile pentru a depune probe sau de a invoca exceptii pentru acest dosar. Mentionez ca am fost dat in judecata pentru restante la intretinere care sunt din 2009. De la acea data si pana acum am achitat lunar o suma de bani la intretinere. In unele luni am platit chiar si cate 3 intretineri cumulate (din datoriile din urma). Am toate chitantele si pot dovedi instantei. In plus, dosarul in cauza are o eroare de nume. Numele meu (paratul) este scris gresit. Spuneti-mi cum pot sa rezolv aceast dosar in asa fel incat instanta sa nu se pronunte pentru executare silita. Pentru aceasta, va rog sa-mi spuneti daca pot folosi una din posibilitatile urmatoare:
1. Sa invoc eroare de nume in dosar.
2. Sa invoc prescriptie datorie nefiscala.
3. Sa contest dreptul asociatiei de a ma da in judecata inainte de termenul de 90 de zile pentru neplata unei contributii la intretinere.
In plus, mi se cere si plata pentru avocatul pe care Asociatia de Proprietari l-a angajat pentru a ma actiona in judecata.
Spuneti-mi care este solutia cea mai buna in cazul meu. :-/
Invederati in inscrisul catre instanta greseala de nume, exact cum ati aratat-o pe acest forum!
Aratati ca ati facut plati in tot acest timp catre Asociatie, aratand in concret si care au fost acele plati( nr. si data chitanta, suma platita); atasati la inscris si chitantele in copie xerox certificate conform cu originalul!
Daca aveti dubii in ceea ce priveste corectitudinea sumei solicitate de catre Asociatie (fata de calculele dvs. vis-a-vis de listele de plata si sumele platite de dvs.), puteti invedera in scris si acest aspect, solicitand efectuarea unei expertize contabile (ideal platite de ambele parti-dvs. si asociatie!). Fata de procedura respectiva, ramane la latitudinea instantei daca va accepta o astfel de proba (de regula se accepta intr-un dosar pe drept comun, pe o procedura normala!).
Cand se solicita plati, prin instanta, da, se poatte solicita de asociatia de proprietari si fondul de rulment!
Daca chitantele au si ele numele gresit, oricum in general se trece nr. de apartament pentru care se plateste si atunci lucrurile sunt clare! Daca nu, consider ca este decat o eroare care se poate indrepta!