Buna ziua!Tocmai mi-am depus dosarul pentru infiintarea unui PFA si acum nu stiu ce si cum sa fac privind tva`ul..Eu marfa o achizitionez din UE ..din afara Romaniei....Stiu ca trebuie sa ma inscriu in ROI si eu doresc sa facturez cu taxare inversa..sa iau marfa fara tva de acolo si sa aplic taxa inversa in tara..e bine cum vreau sa fac?Cam cat dureaza sa ma inscriu in ROI?am mult de umblat pe la finante?Mai am inca o problema..Cand inchriez un spatiu (un punct de lucru) inchirierea ar fi mai bine sa o fac pe PFA sau pe mine personal?am inteles de la un avocat ca ar fi mai bine sa fac pe PFA ..nu mi-a spus avantajele..dar in fuga asta mi-a spus si am retinut..Raman recunoscator celor ce-mi vor raspunde.
imi puteti spune cat ma costa depunerea dosarului in scop de tva?si cam cat dureaza?dupa care inscrierea in ROI..durata si costuri?ca idee...nu cer preturile exacte :) Ms...
Nu va costa nimic sa va depuneti dosarele. In schimb daca nu le depuneti si efectuati operatiuni in sfera TVA-ului sau achizitii intracomunitare atunci veti avea de platit: amenzi, TVA, penalitati etc.
De ce va ganditi sa facturati cu taxare inversa in tara? Despre ce produse este vorba?
Achizitii pe pfa
crisoft
buna ziua, in cazul an care mi-am deschis un pfa pt haine second hand si as vrea sa cumpar marfa dintr-o tara straina ne fiind platitor de tva, ce documente ... (vezi toată discuția)