avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1054 soluții astăzi
Forum Bani şi Afaceri ... Tedinţe imobiliare Ajutor mame singure
Discuție deschisă în Tedinţe imobiliare

Ajutor mame singure

Buna seara , as vrea sa stiu si eu daca pot beneficia de un ajutor pentru un imprumut la banca pentru prima casa , tin sa mentionez ca sunt studenta . Si sa mi spuneti, va rog , cam ce salariu este necesar, pentru a fi cat de cat ok rata .
Cel mai recent răspuns: Sorin Sorin , Consultant credite si finantari 11:05, 12 Ianuarie 2015
Cred ca cel mai bine ptr dvs este sa mergeti la cat mai multe institutii bacare si sa cereti acolo toate aceste informatii. Astfel puteti alege care este cea mai buna oferta ptr dvs, avind in vedere faptul ca fiecare banca are politica sa in ceea ce privesc aceste imprumuturi.
Nu beneficiati de ajutor din partea statului pt a imprumuta bani de la banca, iar pt a accesa un credit trebuie sa aveti salariu suficient la rata sa fie max 50% din salariu. Se are in vedere si ca aveti un copil in intretinere.
Vedeti ca sunt calculatoare pe internet pt a vedea ce suma ati putea imprumuta cu salariul pe care il aveti.
Buna ziua,
Nu este nevoie sa alergati de la o banca la alta pentru ca rezultatul va fi sigur urmatorul: stat la cozi, timp pierdut, termeni straini pe care nu ii veti intelege etc. Va sfatuiesc sa apelati la un brokeri specializat, serviciile lui fiind gratuite dumneavoastra stiti rapid care ar fi cea mai buna solutie. Avantaje: spuneti intr-un loc toate informatiile urmand sa primiti toate solutiile existente. Daca doriti sa va ofer ajutor completati o cerere online aici:

[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Executare silita ... poprire salariu .... ContSters143925 ContSters143925 Buna seara, as dori un raspuns oficial (de preferabil din partea unui avocat sau a unui consilier juridic) la situatia in care ma aflu: am un imprumut de ... (vezi toată discuția)