avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 285 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Problema furnizor telefonie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Problema furnizor telefonie

Buna ziua,

Am un abonament pe persoana juridica care a iesit din perioada minima de 1 an.
Am solicitat inchiderea abonamentului pe data de 31.10.2014 si ei vor sa mai platesc inca o luna abonamentul cu toate ca eu nu mai folosesc serviciile Telekom.

In contract scrie ca trebuie sa anunt cu 30 de zile inainte rezilierea lui, dar nu mi se pare normal sa mai platesc inca o luna tinand cont ca acest contract a iesit din perioada minima de aproximativ 1 an.

Multumesc!
Persoanele juridice nu sunt considerate consumatori. daca aveti vreo problema in calitate de PJ trebuie sa o rezolvati amiabil sau in instanta.
amiabil...mai greu .
in instanta ...de durata .
concluzie , greu in tara noastra.
Prin ANPC cat dureaza?

La subiect vorbind nu cred ca utilizatorul are sanse in acest caz. Daca era scris in contract ca trebuie sa anunte inainte cu 30 zile rezilierea nu vad de ce ar rezilia furnizorul ininte de acest termen.

Mie unul nu mi se pare abuziva o astfel de clauza.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Rezilire contract telekom mihaiddx mihaiddx In luna Septembrie 2019 am primit o motificare de la telekom ca abonamentele se vor scumpi. Daca nu sunt de acord cu cresterea pretului sa fac cerere de ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom Magdalena123456 Magdalena123456 Bună ziua. Cum pot să reziliez un contract Telekom dacă proprietarul (tatăl meu) a decedat? Trebuie să plătesc taxa de reziliere pentru reziliere ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom (internet fix si tv) Alex379 Alex379 Buna ziua! Am semnat un contract cu Telekom, care cuprinde pachetul de servicii Internet fix si Televiziune. Vreau sa reziliez contractul inainte de ... (vezi toată discuția)