avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 154 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Salarizare
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Salarizare

Buna seara!
Ma confrunt cu o problema legata de incadrarea in transa de salarizare conform vechimii pe care o am in munca. Situatia se prezinta astfel:
- lucrez ca si invatatoare titulara (ca si studii, am terminat scoala postliceala) incepand cu 1 sept.1999 si pana in prezent;
- am gradul didactic I;
- in perioada 1 aprilie 2005 - 1 septembrie 2006 am stat in CICC;
- sunt incadrata in transa de vechime 10-14 ani cu salariul corespunzator grilei de salarizare.
Dupa calculele mele ar trebui ca de la 1 sept. 2013 sa fi fost trecuta in transa 14-18 ani, dar acest lucru nu s-a realizat pentru ca doamna secretara imi spune mereu despre legea 63/2011.
Daca eu am avut CICC pana in 2011 cu ce ma afecteaza aceasta lege? Nu scrie nicaieri ca se aplica retroactiv!
Va rog frumos sa ma lamuriti care este transa in care trebuie sa fiu incadrata si care este salariul pe care ar trebui sa-l iau.
Rugamintea mea este sa imi interpretati legea, nu sa imi citati din textul ei, ca sa ma pot lamuri si sa pot si eu lamuri la randul meu pe cine trebuie.
VA MULTUMESC ANTICIPAT!!

Alte discuții în legătură

Spor de stabilitate in invatamant mihaelaprofa mihaelaprofa La data de 31.08.2014, am o vechime efectiva neintrerupta in invatamant de 10 ani. Am lucrat in perioada 01.09.2004-31. 08.2006 ca invatatoare la scoala din ... (vezi toată discuția)
Drepturi salariale Iulita21 Iulita21 Buna ziua. Am si eu o intrebare cu privire la un articol publicat pe acest site, cu privire la CICC , mai exact reglementarile cuprinse in Ordonanta de ... (vezi toată discuția)