Angajatorul meu mi-a dat o instiintare precum in data de 16 decembrie mi se inceteaza C.I.M!
Instiintarea mi-a fost inmanata in data de 17 noiembrie(cu data de 17.11),precum beneficiez de 20 zile lucratoare...etc,motivul este desfintarea postului....
Intre timp eu am luat concediu medical începând cu data de 8decembrie pana pe 17decembrie(inclusiv17)!Am anuntat angajatorul pe 9 decembrie prin SMS ca sunt in concediu medical pana pe 17 decembrie!
Angajatorul in data de 17 noiembrie a angajat pe acelasi post un alt baiat!este legal?(se poate actiona in instanta asta,nefiind un motiv real concedierea mea?)
Când am revenit din concediul medical,acesta mi-a impus sa semnez decizia de concediere(in aceasta decizie scrie ca preavizul de 20 de zile a expirat,conform notificarii nr....din 14.11.2014(el mi-a dat instiintarea in data de 17.11.2014)a expirat in data de 15.12.2014!(in instiintare expira in 16 decembrie)ce trebuie facut plangere la itm sau?!
Acesta imi refuza plata avansului pe care toti ceilalti angajati il primim,motivand ca concediul meu nu este real....ce trebuie facut in acest caz?
Tot angajatorul refuza întoarcerea mea la munca,spunandu-mi ca nu am ce cauta la munca.....ce trebuie facut in acest caz?!
1.Decizia de concediere are numar de inregistrare si data ?
2.Cind vi s-a comunicat ?
3.Adunati toate probele legate de concediere pentru ca ulterior va fi mai greu de procurat.
4.Ar fi bine sa angajati un avocat specializat pe litigii de munca.Asa va mariti sansele de a cistiga procesul.Puteti chiar merge in sala de judecata ( sedintele sint publice ! ) si sa-l urmariti in instanta pentru a avea cam cum isi sustin cauzele in astfel de litigii.In mod normal, la restructurarea postului ( nefiind culpa dvs ) puteti da va bagati dosarul la AJOFM pentru somaj.
5.Cu ocazia asta puteti vedea daca v-a platit contributiile de asigurari sociale la CIM ( contract individual de munca ).
1 DECIZIA NU ARE NUMAR DE INREGISTRARE,DATA ARE 17.11.2014