avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Şcoala=bani ?
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Şcoala=bani ?

În prezent sunt elevă în clasa a XII a la o şcoală din Iaşi. Ca să ajung până aici ,am trecut prin mai multe etape emoţionale,dar şi materiale. Sala de clasă arăta groaznic,aveam uşă de lemn,parchet vechi din care se ridica praful şi era riscul de imbolnăvire,scaune din lemn,bănci la fel,geamuri din lemn şi astăzi. Dintre cele enumerate mai sus ,am dat bani pentru scaune,uşă si 20 de lei din 100 pentru parchet. Având în vedere că de caţiva ani stau in chirie cu părinţii mei,aceştia nu şi-au permis sa plătească 100 de lei pentru parchet ,iar restul de bani i-a pus diriga mea. În plus,în fiecare an am pus câte 5 lei pentru cadoul profesorilor. Anul acesta ,diriga mea s-a gândit să dăm 10 lei pentru aceştia având în vedere că unii fac pregătire pentru Bacalaureat. Am fost singura din clasă care nu a dat banii pentru că nu am avut posibilităţi. De asemenea,diriga mea s-a uitat foarte urât la mine când i-am spus că nu am dat bani. Ca să nu mai spun că aceasta vorbeşte urât uneori la ore. Doamna director ne promisese că dacă facem aceste amenajări ,ni se vor pune geamuri de termopan ,dar nici până in ziua de astăzi ,nu avem. Diriga face toate astea pentru că vrea să se laude şi este materialistă. De fiecare dată când mă vede,imi spune de cei 80 de lei pe care trebuie să îi dau şi practic sufăr deoarece se comportă aşa. Altă problemă care o am este că banii pentru bursele de boală nu vin la timp ,cea de epilespie fiind doar de 40-45 de lei. Cum vi se pare că elevii dau bani ca să poată avea o clasă normală în care să inveţe? Ce aş putea eu ca elevă să fac? Pot schimba sau măcar pot să trag un semnal de alarmă in privinta acestor chestii?

Alte discuții în legătură