avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 159 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Pagubit site online electronice
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Pagubit site online electronice

Buna seara ! Aş dori să stiu ce sorti de izbanda am in acest caz .Am achizitionat pe numele meu de pe un site online ,un tv led ,şi mi-a fost livrat cu ecranul crapat ! A fost un cadou pt .ai mei ,eu fiind stabilit in stainatate de 8 ani .Receptia produsului a fost facuta de parintii mei (60 ani) ,verificand prezenta produsului si datele facturii in prezenta curierului ,care era extrem de grabit .Acesta la insistentele alor mei a acceptat sa intre in apartament si sa deschida pachetul ,scotand un colt de tv din cutie pt al arata alor mei si semnati si gata ...i-a sfatuit pe ai mei sa lase produsul sa se acomodeze cu temperatura ambientului ceva vreme ...ai mei de buna credinta ,repet oameni la 60 ani si purtatori de ochelari ,nu au vazut pe moment crapatura ,de altfel foarte fina si putin vizibila doar intr-un anumit unghi contra luminii,ci dupa doua zile, cand au gasit timpul necesar sa il monteze si sa il puna in functiune .Odata bagat in priza se vede clar nivelul de deteriorare al ecranului.Am sesizat online magazinul de unde am achizitionat produsul si dupa lungi tergiversari si refuzarea dreptului de retur in 14 zile pe legea europeana care garanteaza acest drept chiar si fara a avea un motiv ,dar in situatia mea .Motivatia de refuz a magazinului dupa ce a probat sa treaca responsabilitatea catre furnizor-,(ce legatura am eu cu furnizorul ?) ,mi-au spus ca ambalajul prezenta urme de manevrare defectuoasa si ca eu puteam refuza produsul pe loc de fata cu curierul ,si nu am facut-o ...deci raman pagubit .Repet acea verificare este o posibilitate o
ferita de ei prin contract cu curierul ,NU o obligatie ...ei imi imputa totul mie si se spala pe maini .Am depus deja asta seara plangere online la ANPC SI POLITIE .Multumesc anticipat pt.orice raspuns pertinent !
Ultima modificare: Sâmbătă, 20 Decembrie 2014
analeo, utilizator
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 02:43, 20 Decembrie 2014
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Politia nu se baga, e o problema in drept civil. Daca nu ati avut transportul asigurat, trimitatorul nu e responsabil pentru deteriorarea suferita in transport. Asa ca pot sa spuna ca s-a deteriorat la transport si nu e vina lor. Sau pot sa spuna ca l-au deteriorat parintii dvs., eventual din greseala si fara sa-si dea seama. Este un caz tipic de 'cuvantul meu contra cuvantului lui". Returul in termen de 14 zile se refera la produsul care nu prezinta defecte si din cate inteleg in ambalajul original. Puteti in schimb solicita reparatia sau schimbul produsului aflat in garantie, cu conditia sa demonstrati ca n-a fost vina parintilor dvs., ceea ce nu prea vad cum ati putea face.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnare produs Mariuscris123 Mariuscris123 Buna ziua, am cumparat un produs din magazin si vreau sa il returnez. Imi pot recupera banii ? In mediul online am inteles ca este o lege ce permite returnarea ... (vezi toată discuția)
Neatentia consumatorului (?), nesimtirea comerciantului atentielaneatentie19 atentielaneatentie19 Buna seara tuturor membrilor comunitatii, o intamplare recenta, a doua pentru mine in acest \"domeniu\", ma face sa postez aici pentru a va cere ajutorul ... (vezi toată discuția)
Comertul online -fiecare firma it online cu regulile ei. costin12 costin12 Atunci cand cumpei un produs online realizezi un contract la distanta. Am cumparat la sfarsitul lunii trecute un monitor AOC de pe site-ul Marketonline.ro ... (vezi toată discuția)