In primul rand, trebuie sa va predea Certificatul de inmatricualare al masinii, care are doua parti (TeiI I si Teil II), in care sunt trecute datele de identificare ale autoturismului.Acesta ulterior va trebui tradus si legalizat.
Verificati ca seria motorului si cea a sasiului de pe certificat sa corespunda cu cea de pe sasiul si motorul masinii.
Apoi, va trebui sa detina si sa va predea un document de proprietate, ex. Contract de vanzare/cumparare, din care sa rezulte ca acel vanzator este propriatarul masinii, altfel masina poate fi furata.
Mergeti la un birou de intocmire acte auto, dar la unul preferat de dvs, nu propus de samsar.
Cel mai sigur ar fi sa mergeti cu acrele la un notar, dar costa mai mult.
In primul rand sa verificati auto din "bara in bara' si daca km sunt reali..de obicei in contractual de Germania sunt obligati sa specifice km de la bord....daca e samsar tr sa faca ceva sa iasa cu profit..ceva la acte..ceva la masina...atentie maxima...atentie si la actele de aducere "pe roti" sau pe platforma, ..daca este adusa pe roti asigurarea de 30 zile...cu numere provizorii..
Cntractul este cel mai important..fiscalul de aici din Romania...brif mare si mic..verificati pe parbriz vinieta de transit a tarilor
Brief mare , brief mic ( cartea masinii in format A4 si un talon ) , act de v-c intre propietarul masinii care apare in briefuri si cel care o vinde , numerele vechi daca a adus-o pe roti , declaratie pe propia raspundere la notar daca a adus-o pe platforma plus specificare numarului de inmatriculare al platformei , certificat fiscal de la circa financiara si atentie , musai si certifiatul de radiere de la circa financiara .
si atentie , musai si certifiatul de radiere de la circa financiara .
Ce treaba are sectia financiara cu un autoturism neinmatriculat inca in Romania?Despre ce radiere vorbim?
Userul intreaba despre o masina cu numere de Germania.