avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 917 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Carte funciară - Cadastru, ... Cum se citeste un plan cadastral
Discuție deschisă în Carte funciară - Cadastru, Intabulare şi alte formalităţi funciare

Cum se citeste un plan cadastral

Sunt studentă în anul I la Urbanism și am nevoie de ajutor la citirea unui plan cadastral. Planul despre care este vorba este al unei zone din oraș cu mai multe case. Știu că dimensiunea parcelei este marcata cu un „S.”, însă nu îmi dau seama cum este marcată dimensiunea clădirii de pe parcelă. Vă mulțumesc.
Cel mai recent răspuns: trandafir2 , moderator 23:31, 4 Ianuarie 2015
Cum adica "dimensiunea cladirii"? Sigur nu suntem la ...camera ascunsa?

Clãdirile, atât cele din intravilan cât şi cele izolate din extravilan, se reprezintã la scarã potrivit dimensiunilor respective sau prin semne convenţionale, când dimensiunile acestora nu se pot reprezenta la scara la care se întocmeşte planul cadastral.

[ link extern ]
Vă mulțumesc, dar nu cred că m-am făcut bine înțeleasă. Pe planul pe care îl am sunt reprezentate parcele și clădirile construite (pe lângă străzi, etc). Lângă linia care marchează conturul unei parcelei este scris S.764 (de exemplu), adică parcela respectivă are 764 mp. Din toate celelalte numere care sunt trecute acolo, nu știu care reprezintă suprafața clădirii construite.
Tot ce este cladire se noteaza cu C, CL, CSA, CIE, CA iar suprafata poate sa fie sau sa nu fie trecuta pe plan sau poate face obiectul unui plan separat. Acum ...nu stim ce plan aveti in fata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cat este suprafata minima acceptata pt. constr. unei case? ianci ianci Am luat in concesiune un teren si doresc sa aflu care trebuie sa fie suprafata construita sau (si) suprafata construita desfasurata minima, pe care o prevede ... (vezi toată discuția)