Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In iunie 2014 am depasit pragul de TVA la incasare,adica din august trebuia sa trecem la plata la facturare(corect?).Deconturile TVA pe aug-nov sunt deci gresite.Cum procedez,refac deconturile pe cele 4 luni,si le depun impreuna cu o cerere de corectare a erorilor materiale?La noul decont pe august pornesc de la suma pe care o aveam la decontul lunii iulie(de rambursat,in cazul meu),si refac pt.fiecare luna?Trebuie sa merg cu cererea si deconturile pe aug-dec la ghiseu,daca transmit online decontul pe decembrie imi va da eroare?
Prin corectie. Se depune un dosar pentru fiecare decont de tva pentru care se solicita corectia (balanta, jurnale, decontul ce urmeaza a fi corectat, cerere). Atentie, nu se fac corectii la regularizari.