avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 263 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... Administratorul nu vrea sa-mi scada din restante
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

Administratorul nu vrea sa-mi scada din restante

pentru inceput as vrea sa relatez pe scurt problema mea legata de asociatia de locatari din care fac parte. in 2012 am fost dat in judecata pentru neplata cheltuielilor ceea ce au devenit restante si penalitati, care din anumite motive nu s-au putut plati la vremea respectiva. pot mentiona ca sunt total de-acord sa imi platesc datoriile, dar in mod corect si fara sa fiu incarcat abuziv cu sume pe care abia le pot plati. dupa 2 ani de judecata cu n... termene s-a ajuns la final. in baza expertizei contabile invocata de instanta s-a ajuns ca suma de plata catre asociatie sa fie la jumate. am hotararea, probabil si cei de la asociatie au primit-o, dar nu vor sa opereze in lista diferentele deoarece administratorul considera in continuare ca el a facut corect situatia si nu are cum sa scada. cel putin din restante. va rog daca aveti cunostinta de cauze similare indrumatima si pe mine. pot spune ca in momentul de fata am lichidat bancile care m-au aranjat bine dar am ramas cu problema asta. ce pot face cu hotararea ? unde sa ma prezint cu ea pentru a determina presedintele asociatiei sa imi scada sumele respective din lista. multumesc tuturor.
Ultima modificare: Marți, 3 Februarie 2015
elga50, moderator
Cel mai recent răspuns: Adriantot , moderator 21:51, 4 Februarie 2015
Initial apelati la mediator
Buna dimineata. Referitor la cele prezentate de mine . se poate sa fac adresa la asociatie prin atasarea hotararii judecatoresti si solicitand modificarile conform hotararii ? Fiindca ce-a fost pana acum a fost verbal. Sau sa fac adresa la primarie la biroul asociatiilor de locatari ? Multumesc.
Primul pas este sa mergeti la asociatie cu suma de bani stabilita de instanta si sa achitati debitele.
Apoi o sa vedeti pe lista urmatoare ca suma de plata va fi mai mica.
Avand in vedere ca instanta a hotarat sa platiti o suma, dar acea suma este aferenta unei perioade mai vechi (debite acumulate pana in 2012) este evident ca acum pe lista de plata aveti si debitele acumulate din 2012 pana astazi. Asa ca vedeti dupa scaderea sumei pe care o achitati acum (cea din hotararea judecatoreasca) daca suma afisata pe lista de plata este cea corecta, ce aferenta perioadei scurse de la data actionarii in judecata pana astazi.
Asteptam precizarile dumneavoastra.
multumesc pt raspuns, dar as veni cu afirmatia ... este normal sa se sustina ideea ca fisele au fost intocmite corect inclusiv valorile si ca nu se poate sa scada din valorile initiale, spun asta deoarece ei au mers in continuare cu, calculele, toate utilitatile si taxele platite expertului, avocatului si incluse mie in lista de plata inainte de a se finaliza procesul,concret expertiza contabila efectuata nici nu o iau in calcul cei de la asociatie. iar pt toata suma asta ... expert, avocat, mi s-a calculat penalitati de intarziere pe (total cheltuieli pe luna). este normal asa ceva ? sunt de-acord cu plata restantelor si penalitatilor dar nu credeti ca s-a facut un abuz bagand toate cheltuielile in lista inainte de finalizare si hotarare a instantei ?
sunt de-acord cu dvs, o sa merg sa platesc conform hotararii. dar cu diferenta care a reiesit din calculele expertului cand trebuie sa opereze in lista ? Multumesc, o zi placuta.
Pai asa sa faceti, sa mergeti la asociatie, achitati ce scrie in hotarare, apoi discutati si despre celelalte cheltuiei care ziceti ca nu prea sunt in ordine. Uitati-va bine si in hotarare, acolo scrie clar sumele pe care tre' sa le achitati..

Cu privire la platile efectuate de catre asociatie ca si cheltuieli de judecata, dar introduse inainte de definitivarea procesului, aveti dreptate, acestea nu trebuiau introduse pe LP, insa trebuie si dvs. sa recunoasteti ca as. prop. a facut niste cheltuieli, au iesit bani din casa in loc sa se achite facturile...
Daca le-au introdus, le-au introdus, dar nu trebuia sa se calculeze penalizari pentru aceste sume, adica ca si cum le-ar introduce astazi. Evidenta acestor sume trebuie tinuta separat, intr-un fond care sa se cheme chiar Fd. chelt. judecatoresti, cuantificat pe proprietarii aflati cu dosare in instanta. In momentul in care apare sentinta finala, se scade suma respectiva din acel fond si se introduce pe LP, desi cheltuiala a fost facuta si platita - ca aici este problema, la inceputul procesului...

Alte discuții în legătură

Perimarea procesului popem popem Buna ziua Va rog sa ma ajutati cu un raspuns Situatia se prezinta asfel : In urma cu ... (vezi toată discuția)
Proces pe rol seceleanugina seceleanugina Buna ziua, Anul trecut am fost data in judecata de administratia de proprietari iar procesul este inca in derulare. Administratorul s-a schimbat intre timp ... (vezi toată discuția)
Taxa expertiza nicu_is nicu_is buna ziua, am o intrebare, cat poate ajunge taxa pt o expertiza ? si cine trebuie sa plateasca ? pe scut, sunt in proces cu asociatia de locatari pt o anumita ... (vezi toată discuția)