Creștem împreună! Datorită vouă, comunitatea avocatnet.ro a înregistrat 12,8 milioane de vizite în primele 7 luni din 2025.
g) informarea trimestrială, în scris sau prin poşta electronică, a proprietarilor, membrii asociaţiei de proprietari, cu privire la situaţia financiară cuprinzând toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări şi plăţi aferente asociaţiei de proprietari, sub semnătura proprie şi contrasemnată de preşedintele şi de cenzorul asociaţiei de proprietari.
Trebuie trimisa informarea personal, fie sub forma electronica, fie sub forma scrisa.
Asadar, nu la avizier.
asadar informarea se refera la enumerarea veniturilor, cheltuielilor precum si la incasari si plati. Asadar doar enumerarea lor.
Stimati vecini, dragute vecine, proprietari, locatari, dusmani si preteni,
Enumeram veniturile asociatiei pentru trimestrul doi:
1. venituri din intretiunere
2. venituri din chirii
3. venituturi din penalizari
4. alte venituri neclasificate anterior
Enumeram cheltuielile din trimestrul doi:
1. cheltuieli cu apa
2. cheltuieli cu gazul
3. cheltuieli cu reparatiile
4. alte cheltuiel n.c.a.
Enumeram incasarile:
1. incasari prin casa
2. incasari prin banca
Enumeram platile:
1. plati catre furnizori
2. plati catre buget
3. alte plati