elga50 a scris:
Informarea proprietarilor in scris poate insemna si o informatie scrisa afisata la avizier.
Nu, informarea in scris nu poate insemna un inscris afisat la avizier.
Informarea in scris prespune transmiterea inscrisului la adresa de domiciliu, sau de corespondenta agreata de proprietar.
Atentie, ca la modul riguros, nu este suficient simpla depunere a inscrisului in cutia postala. Din 2 motive:
- propretarul poate sa aiba domiciliul in cu totul alta parte. alt bloc alt oras, alta tara.
- in eventualitatea unui litigiu, cum faceti dovada ca ati informat in scris proprietarii?
Personal, din punctul meu de vedere, eu as merge pe transmitere personala sub semnatura pe cat de mult se poate. E simplu de creat un tabel unde fiecare proprietar semneaza pentru primirea inscrisului. Cand plateste intretinerea, ii inmanezi inscrisul si-l pui sa semneze pentru primire.
Daca nu se poate personal, e suficient ca inscrisul sa fie si pus in cutia postala sau trimis pe mail, pentru ca nu e un subiect "critic".
Deasemenea, este evident ca informatiile respective ar trebui sa fie afisate si la avizier