avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1539 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Contract neindeplinit din cauza beneficiarului!
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Contract neindeplinit din cauza beneficiarului!

Buna ziua!

In primul rand, imi cer scuze daca nu am postat problema mea in categoria in ar fi trebuit sa o fac.

Iata ce problema am:

1. Sunt programator. Nu imi fac reclama aici, am alte canele prin care fac asta. Prin septembrie am incheiat un contract cu o firma, sa fac un site pentru firma respectiva. Au dat un avans, de 50% (asa se practica in breasla noastra) si s-a dat un termen de executie a lucrarii. In contract scrie clar ca ERA IN RESPONSABILITATEA LOR sa imi furnizeze acces la serverul unde era hostingul (voi reveni asupra acestei probleme) si sa imi furnizeze si materialul (text, foto si niste aplicatii) ce trebuiau sa fie afisate in site.

2. Termenul a trecut de cateva ori. In ciuda solicitarilor mele nu am primit nimic. La un moment dat, nu am mai cerut materialele prin telefon, am vrut sa am o dovada ca le-am cerut si le-am trimis mail, pe o adresa de-a lor personalizata. La fel am facut si cu firma lor de hosting. Le-am cerut in scris , ca sa am dovada bunei credinte (eu am avut bunavointa) si a faptului ca termenul nu s-a respectat pentru ca nu am primit niciun material si nici acces la server.

3. Cu toate astea, am lucrat siteul pe un server public, la vedere (poate fi vazut de oricine doreste asta), dar am folosit un text "default" (binecunoscutul "lorem ipsum....") , caci altceva n-am avut.....si le-am adus la cunostinta acest lucru.

4. Ma trezesc acum dat in judecata pentru neindeplinirea contractului! Si mi se cer si despagubiri, pt ca nu stiu ce contract au pierdut ei pentru ca n-au avut site.