avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 307 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Accident tamponare
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Accident tamponare

Buna seara! Lucrez ca sofer la o firma. In aceasta seara nu am pastrat distanta necesara si am intrat intro masina care a stationat la o intersectie cu intentia de a vira la stanga avant semnalizarea pusa, dupa ce am intrat in el neam coborat amadoi sa vedem, mentionez ca in urma accidentului sa soldat cu doar mici pagobe materiale( la el carligu de tractiune indoiat iar la masina condusa de mine bara putin spart) nu este victime, mai mentionez ca in masina condusa de mine era patroana, neam inteles cu prop, masini sa venim la noi la firma sa rezolvam problema fara sa anumtam pe nimen si sa reparam carligu dar nu se poate, in final patroana doreste sa facem constatarea amiabila RCA Dar asta luni. Nu stiu cum sa procedez, conform codului rutier accidentele usoare se declara in 24 ore, nu stiu cum sa fac in aceasta situatie. Va rog sa ma ajutati cu un sfat daca puteti.
Va multumesc mult anticipat!.
Cel mai recent răspuns: lucian981 , utilizator 08:43, 25 Iulie 2015
In sfarsit am fost cu proprietarul masini in care am intrat la asigurari si am facut constatarea amiabil si iam dat asigurarea. Dar a a parut o alta problema, patroana mea atunci spunea ca nu a patit nimic, iar acum azi dupa 5 zile de la accident mea spus ca o doare picioru si e vanata la locul lovituri, ea a batut un apropo cu un caz similar indentic, patroana de fel e rautacioasa,
Ea dupa atata timp poate sa mearga la spital apoi la politie sa se constitue parte vatamata in accident? si daca da ce pot pati? Va multumesc pt raspuns si astept un sfat, va multumesc.