avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 362 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Pretransfer cadre didactice 2015-neacordarea acordului ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Pretransfer cadre didactice 2015-neacordarea acordului scolii

Sunt un profesor care a participat la etapa de pretransfer sesiunea 2015. Conform metodologiei in vigoare am depus un dosar (cu toate actele necesare) la inspectoratul scolar judetean in urma caruia am obtinut un punctaj.
La unitatea scolara unde am vrut sa obtin pretransferul am depus un alt dosar similar pentru obtinerea acordului scolii si participarea la sedinta publica. Mentionez ca la aceasta scoala aveam punctajul cel mai mare, deci prioritate la obtinerea postului. Data depunerii dosarului la scoala a fost 7 aprilie, dar dintr-o eroare pe care mi-o asum, am dus un act, in 8 aprilie dimineata. Acest act nu mi-a fost luat in consideratie, si nu am primit acordul scolii astfel in sedinta publica au participat alte cadre didactice, cu punctaje net inferioare mie, iar una a optat pentru a se trasfera la aceasta scoala. Desi am facut contestatie la inspectoratul scolar judetean, Comisia de Mobilitate constituita la nivelul acestei institutii nu a constatat abateri deoarece la data depunerii dosarului la nivelul institutiei de invatamant acesta era incomplet .
Intrebarea mea este urmatoarea: scoala nu are nici o obligatie in a instiinta un cadru didactic daca ii lipseste o hartie din dosar (care oricum avea 85 pagini)? Documentul in cauza este acordul scolii de provenienta (de aceea se numeste pretransfer consimtit intre scoli).
Daca aceasta hartie exista in dosarul inspectoratului, de ce a fost folosit drept criteriu exclusiv pentru refuzul acordului?
Aceste doua institutii sunt separate si independente?
Va multumesc
Ultima modificare: Luni, 27 Aprilie 2015
monicachifor, utilizator

Alte discuții în legătură