Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Sunt persoana fizica si detin in proprietate doua locuinte in judete diferite din tara. Pe una dintre ele doresc sa o inchiriez in regim hotelier, iar pe cealalta doresc sa o inchiriez prin cedarea folosintei, in baza unui contract de inchiriere.
Ce variante de fiscalizare am, respectiv as dori sa stiu daca pot opta pentru sistemul real de impozitare si unde fac declaratiile fiscale pentru cele doua imobile, avand in vedere ca apartin de doua institutii administratve fiscale diferite?
In plus, daca nu am un contract de munca in desfasurare, ce obligatii fata de bugetele CAS si CASS am?
Din cele expuse se pare ca varianta "sistem real" cu contabilitate in partida simpla ar fi mai indicata.
Sudiati Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare şi actele normative emise în aplicarea acesteia.
Pentru obligatii fiscale si alte obligatii studiati Codul Fiscal (Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborată cu HG 44/2004 privind Codul fiscal cu normele metodologice de aplicare, ultima actualizare: Legea nr. 123 din 19 septembrie 2014).
Raportarea prin declarația 406 poate fi dificilă și complicată, în special în ceea ce privește colectarea și verificarea datelor din diverse surse. Problemele pot apărea din diverse motive, cum ar fi erori de import/export, probleme de reconciliere a conturilor, erori de codificare a conturilor, dificultăți în găsirea informațiilor necesare și multe altele.
În cadrul cursului, vom discuta despre cele mai frecvente probleme întâlnite în raportare, cele mai bune practici în materie de verificări și corelații SAF-T, cum să faceți față problemelor și erorilor care pot apărea în timpul procesului de raportare, astfel încât să le rezolvați într-un mod profesionist și eficient.