avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 254 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Recuperare salariu
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Recuperare salariu

Buna ziua,
Lucrez ca agent vanzari si nu mi-am primit salariul din luna martie, de fiecare data cand deschid discutia , angajatorul motiveaza problemele financiare ale societatii, si faptul ca mai am de recuperat bani inca de anul trecut de la un client ( pers. juridica).
Am doua intrebari la care as dori sa primesc raspuns:

1. Angajatorul are vreun temei legal sa-mi opreasca din salariu, o anumita suma de bani pe care un client al meu ( pers.juridica) refuza sa o plateasca?
Tin sa precizez ca am incasat un instrument de plata de la client, acesta neputand intra la plata la termenul scadent fiindca pers.juridica nu avea lichiditati, iar ulterior s-au inceput demersurile legale de executare silita.

2. In cazul in care nu pot rezolva pe cale amiabila recuperarea salariului, ce demersuri legale pot intreprinde, pentru a-mi recupera drepturile salariale.

Va multumesc

Ultima modificare: Luni, 29 Iunie 2009
mark_35, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:35, 8 Iulie 2009
Nu are nici un temei legal sa va opreasca din salariu , oprirrea se face numai daca era vina dvs. Daca s-a iceput procedura executarii silite impotriva clientului dvs. atunci asteptati sa se incheie aceasta procedura.