avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Pensia de intretinere
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Pensia de intretinere

Buna ziua!
Ma bucur ca v-am cunoscut.
Am o problema:sotul meu plateste pensie de intretinere pentru cei doi copii ai lui din prima casatorie, care sunt studenti.In primul an de facultate fiica lui a adus adeverinta de student, apoi a plecat sa lucreze in Germania.Anul urmator s-a inscris la alta facultate in anul intai.Nu stiu cum s-a descurcat,dar si anul trecut cand figura la facultate ca student audient si ea lucra in Germania a primit normal pensia de intretinere.O sa faca asta probabil pana la 25 de ani.Ce parere aveti?
Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Gabriel Stelea , Avocat 20:00, 1 Iulie 2009
Nu stim ce este in capul copilului , insa are niste drepturi de la tatal lui si beneficiaza de ele.
Mult succes ,
Chiar daca ramane in anul I de studii, obligatia va inceta atunci cand copilul implineste varsta de 25 de ani. Daca ulterior pronuntarii hotararii initiale se face dovada ca mijloacele celui care da intretinerea sau nevoile celui care o primeste s-au modificat, obligatia de intretinere stabilita de instanta se poate modifica. Realizarea de venituri de catre copil, sau cresterea obligatiilor financiare ori reducerea castigurilor parintelui, probate, pot constitui motive pentru ca instanta sa decida micsorarea obligatiei de intretinere.
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recalculare pensie alimentara ramonadg ramonadg Am o fiica din prima casatorie careia ii platesc pensie alimentara in procent de 25 % din venitul realizat lunar - aprox 750 lei lunar. Prin hotarare ... (vezi toată discuția)