avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 102 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Purtare abuziva si neglijenta in serviciu profesor
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Purtare abuziva si neglijenta in serviciu profesor

Buna ziua,

Sunt elev in clasa a XI-ea la un Liceu din Craiova.
Profesoara noastra de limba romana nu prea are vocatie pentru meseria asta,
in sensul ca nu stie gramatica, face greseli in exprimare, ca sa nu mai spun ca ne si jigneste. De exemplu, anul acesta nici macar nu si-a predat toata materia (materie din care noi vom sustine bacalaureatul..), asa ca am decis cu totii de comun acord sa o schimbam.

Am depus cu totii o cerere la directiune semnata de parinti si de noi pentru a o schimba, dar din ce am inteles, directorul nu va face asta pentru ca este pusa cumva politic acolo.

Intrebarea mea pentru dvs. este: Putem sa depunem plangere penala impotriva ei pentru purtare abuziva (faptul ca ne jigneste) si pentru neglijenta in serviciu (faptul ca nu si-a predat materia aferenta clasei a X-ea) ?
Se poate incadra nepredarea materiei ca neglijenta in serviciu?
Este pana la urma profesorul functionar public?

As dori seriozitate,
va multumesc.
Ultima modificare: Joi, 23 Iulie 2015
Patthy, utilizator

Alte discuții în legătură

Comportamentul unui cadru didactic Raluca Stefan Raluca Stefan Buna ziua, Am aflat in jurul datei de 24 mai 2018 ca fiica mea care are 13 ani si jumatate si este clasa a VII-a (acum a trecut a VIII-a) a ajuns de doua ... (vezi toată discuția)
Simulare trecuta ca teza. MVP18 MVP18 Bună ziua, am o întrebare în legătură cu simularea pentru bacalaureat. În luna martie au fost simulările pentru bacalaureat, sunt elev în clasa a ... (vezi toată discuția)