avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 707 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Simulare trecuta ca teza.
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Simulare trecuta ca teza.

Bună ziua, am o întrebare în legătură cu simularea pentru bacalaureat.
În luna martie au fost simulările pentru bacalaureat, sunt elev în clasa a XI-a, profil tehnologic, specializare tehnician in activități economice.

Rezultatele au fost afișate pe data de 31.03.2017, profesoara de limba română a întrebat in clasă dacă suntem de acord sa ne fie notele trecute ca teză, din 26 de elevi, au fost 22 de acord, iar restul de 4 nu au fost, printre cei patru mă număr și eu, consultând baremul am ajuns la concluzia că nota obținută trebuie sa fie undeva pe la 7.50-8, dat fiind faptul că am pierdut punctele pentru lizibilitate (nu scriu foarte frumos, dar se înțelege.) și cateva pentru subiectul III, unde nu am scris tot. Nota primită in ziua afișării rezultatelor a fost de 5.20, am întrebat-o pe doamna profesoară de limba română dacă se poate face contestație fiind simulare pentru clasa a XI-a, iar dumneaei mi-a spus că doar pentru cei de a XII-a. Bun, i-am cerut totuși să văd măcar lucrarea, să știu unde am greșit, având in vedere că ce am scris eu coincide cu ce a fost publicat pe edu drept barem. Astăzi, 15.05.2017, a fost trecută ca teză nota 5.20, și totuși nu mi-a fost arătată lucrarea. Aș dori să știu dacă se poate face ceva în legătură cu asta, sau rămâne așa.

De menționat faptul că profesoara nu mă are "de bine".

L.E. : Îmi cer scuze anticipat dacă nu am postat în categoria corectă.
Ultima modificare: Luni, 15 Mai 2017
MVP18, utilizator
Cel mai recent răspuns: Liliana Gradinaru , Avocat 12:13, 19 Mai 2017