avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 506 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Permis retinut - alcool la volan
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Permis retinut - alcool la volan

Buna ziua, in data de 2.09.2015 am fost oprit de un echipaj al politiei avand 0,8 in aerul expirat.Am colaborat cu domnii agenti de politie,am recunoscut faptul ca am consumat bauturi alcolice si am fost de acord cu recoltarea probelor de sange.Momentan nu am primit rezultatul probelor de sange si pana la primirea lor doresc sa-mi lamuresc cateva chestiuni
1.Nu am primit nici o hartie care sa ateste motivul retinerii permisului si nici de la recoltarea problelor de sange
2.Exista vreo posibilitate ca in aerul respirat sa am alcolemie mai mare avand in vedere faptul ca bausem cu ≈45 de minute inainte si nu mancasem nimic in ultimele 30 de ore?
3.Faptul ca sunt incepator poate fi in defavoarea mea?
4.Sentinta este data in functie de nivelul alcolemiei in sange?
5.Exista vreo posibilitate sa se renunte la urmarirea penala avand in vedere faptul ca nu am antecedente,am recunoscut vina si am colaborat cu politia?
6.Acesta fapta este catalogata ca fiind infractiune savarstia cu intentie?
7.In cat timp o sa-mi apara acesta fapta in cazier?
Ultima modificare: Joi, 3 Septembrie 2015
A15005, utilizator
Cel mai recent răspuns: CABINET DE AVOCAT "STOICA IOANA" , Avocat 20:49, 8 Septembrie 2015
Buna ziua,
Mai ales ca sunteti INCEPATOR, va reamintesc ca alcoolul si volanul nu se inteleg.
raspunsuri:
1. Ati primit un P.V. de retinere a permisului.
2. Ati avut 0,8 in aer deci veti avea aproximativ 1,6 in sange. Atentie, alcoolul fara mancare = ciroza!
3. Incepator poate sa fie circumstanta agravanta.
4 Sentinta tine si de gradul de alcolemie.
5. NU! Ce invocati dumneavoastra sunt atenuante de care se tine seama in individualizarea pedepsei.