avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 725 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil

Buna ziua,am o nelamurire.In luna Mai mi-am schimbat locul de munca,durata de pauza intre contracte este de 2-3 zile,poate fi o problema in acordarea indemnizatiei?Mentionez ca sunt insarcinata in 3 luni si sunt in concediu medical de risc maternal.Dovada veniturilor pe ultimele 12 luni le voi lua de la fiecare angajator sau se poate si altfel?Multumesc.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 13:08, 12 Septembrie 2015
1. Veti putea beneficia de concediu crestere copil (CCC) si indemnizatie chiar daca aveti acea intrerupere de cateva zile.

2. Fiecare angajator la care ati lucrat in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului (inclusiv luna nasterii) va elibera adeverinta cu veniturile nete pe perioada lucrata al ei (din cele 12 luni).
Multumesc de raspuns.In cazul in care de la prima firma se schimba administratorul sau se inchide afacerea cum as putea face rost de acea adeverinta de venit?
1. Indiferent cine este administrator (sau lichidator judiciar) va poate elibera adeverinta.

2. Dar daca ati plecat deja de la acel angajator puteti solicita de pe acum adeverinta de venituri nete (Anexa 2) pentru indemnizatia pentru CCC.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Va beneficia sotia de indemnizatie pentru cresterea copilului? dorinbirdean dorinbirdean Buna Ziua, Sotia mea este insarcinata in luna a 3-a,este angajata de 2 luni si jumatate si este studenta in ultimul an la master. A mai fost angajata 1 an, ... (vezi toată discuția)