Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am o nelamurire legata de registrul de incasari si plati.Am infiintat de curand PFA-ul si inca nu am avut incasari. Am in schimb cateva cheltuieli facute din banii personali, cheltuieli de constituire, stampila, etc. Cum procedez? Le trec din start la plati sau astept pana am incasari si pe urma trec platile? Sau fac o dispozitie de incasare cu imprumut si pe urma trec platile si ulterior cand vor fi incasari imi restitui imprumutul?
Am emis o factura si urmeaza sa o incasez prin banca. Iarasi cum trebuie procedat? Am inteles ca facturile nu se inregistreaza in registru ci doar incasarile. Dar in situatia in care incasez prin banca ce trebuie trecut in registru , suma care o sa apara in extrasul de cont la incasari? Dar daca o sa ridic bani din banca de la caserie ii mai trec inca o data?
Va rog sa ma ajutati ca nu stiu cum trebuie procedat?
Salut,
Am facut a greseala, introducand chitantele de impozit si de asigurare de sanatate in registrul jurnal de incasari si plati. Cum procedez in continuare, este de ajuns sa trag peste cu o linie si cum numerotez in continuare operatiunile - refolosind cele doua numere sau nu.
Va multumesc anticipat pentru ajutor!
buna,
administratorul unei pfa are incasari in banca de la clientii sai , scoate banii din banca in scop personal , cum inregistrez aceste sume in rstituire asociat????este nevoie sa atasez la dosar chitantele de la bancomat?