buna ziua
in luna ianuarie am cumparat un telefon de la un mare lant de retail produse electrocasnice si IT
in luna septembrie s-a stricat.
l-am trimis la producator (produsul este romanesc), pentru reparatie si a venit dupa 13 zile tot defect.
l-am trimis inapoi.
s-a intors la mine tot defect insa de aceasta data nu l-am mai ridicat din magazin si a fost trimis a treia oara la reparat.
au fost depasite cele 15 zile legale pentru a fi adus la conformitate
producatorul a emis o nota de negatie.
ACUM INCEPE PROBLEMA...
firma de le care am cumparat telefonul a vandut toata afacerea catre alta firma dar au fost pastrate si numele si magazinele si angajatii.
cred ca stiti la ce mare lant de retail ma refer
eu m-am dus cu nota de negatie in magazinul de unde am cumparat telefonul.
dupa 2 zile am fost anuntat ca ei nu pot sa imi inlocuiasca telefonul deoarece acum sunt alta firma.
cum si cu cine trebuie sa imi rezolv eu problema acum?
mentionez ca am cumparat telefonul in rate si eu platesc dobanda la acei bani si in momentul de fata eu am ramas si fara bani si fara telefon.=D>=D>=D>
Telefon mobil defect
Flor_ina
Incepand cu luna a 4-a de folosire a telefonului a trebuit sa merg cu el in service. Pe 26 martie ,dupa 3 zile de teste la Esd rom, am primit telefonul inapoi ... (vezi toată discuția)