Octav2015 a scris:
Care sunt metodele si procedurile ce trebuiesc indeplinite in cazul in care comitetul executiv impreuna cu presedintele asociatiei de proprietari dorim sa inlocuim salariatul asociatiei noastre, ce ocupa pozitia de administrator angajat cu CIM, semnand un contract de administrare cu o SC specializata daca actualul administrator va refuza intreruperea CIM prin acordul partilor?
Comitetul executiv poate lua masura de desfiintare a postului de administrator, decizie ce i se aduce la cunostinta administartorului a caruyi activitate inceteaza la data de..., conform prevederilor CIM si Codului muncii.
Dar, asa cum s-a spus mai sus, este bine sa va mai ganditi. Firma poate fi buna sau nu si cand o sa aflatiu va fi poate prea tarziu. Ca-si face firma publicitate cu garantia, cardurile.. nu sunt motive de schombare a actualului administartor. Presedintele si comitetul pot decide si acum deschiderea unui cont la banca in care proprietarii sa plateasca cu orice instrument de plata inclusuv cu card. Garantie poate sa i se solicite si actualului administrator.
Iar economie de 50% nu o sa faceti decat daca firma va face treaba de mantuiala, nu se va ocupa zilnic de asociatie, de reparatii, de interventia la avarii... Iar daca aceasta firma incaseaza banii in contul ei, ati pierdut total controlul asupra incasarilor si mai grav asupra platilor catre furnizori.
La nivelul actual de salarizare al administratorului, apeland la o astfel de firma aleasa dintre cele cu tarife mari per apartament, cheltuielile ar scadea cu cel putin 50% functie de oferta pe care o vom alege.
Sesizez in citat o eroare, o greseala cu care se lauda aceasta firma: repartizarea costurilor cu administrarea pe numar de apartamente si nu pe cota indiviza asa cum prevede legea. Pai daca un apartament cu o camera (28 m.p.) tebuie sa achite acelasi comision firmei ca si unul cu 4 camere (80 m.p.), nu e corect si nu e legal.